Ledenadministratie

Contact opnemen

Via deze pagina komt u bij de ledenadministratie van Sportvereniging Raduga terecht. U kunt altijd contact opnemen bij vragen en/of opmerkingen.  Het beste kunt u ons bereiken door het contactformulier in te vullen. Wij staan open voor nieuwe inzichten en eventuele veranderingen.

Lid worden?

Door hieronder op de button ‘Inschrijfformulier SV Raduga’ te klikken, kunt u zich inschrijven bij Sportvereniging Raduga. Het download automatisch een PDF en deze kan u uitprinten. Lever deze ingevuld in bij onze leiding.

Contributietarieven

Voor de contributie tarieven van SV Raduga dient u op onderstaande button ‘Contributietarieven’ te klikken. Het opent automatisch een PDF bestand.

Afmelden

Om een afmelding door te geven kunt u het contactformulier hanteren of een mail sturen naar ledenadministratie@svraduga.nl. Vermeld hierbij uw volledige naam en geboortedatum. Zodra uw afmelding is verwerkt, ontvangt u hier een bevestiging van.

Voor vragen over de ledenadministratie / afmelden

Contact met de leiding van:

Onze Sponsors